«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن «بائو» | آشیانه‌ خالی

  • کد خبر: ۵۰۰۷۸
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
معرفی انیمیشن «بائو» | آشیانه‌ خالی
داستان انیمیشن «بائو» درباره‌ی مادری است که بعد از رفتن پسرش از خانه، تنها می‌شود و این موضوع او را از درون ناراحت کرده است.
عاطفه جوینی  | شهرآرانیوز - تا به حال به پدر و مادر‌هایی که بعد از رفتن فرزندانشان به مدرسه‌ی شبانه‌روزی تنها شده‌اند فکر کرده‌اید؟ پدر و مادر‌ها اغلب وابستگی زیادی به فرزندانشان دارند. آن‌ها زندگی و وقت خود را برای بزرگ‌کردن و تربیّت فرزندانشان می‌گذارند. از کودکی گرفته تا بزرگ‌سالی، مدام مراقب آن‌ها هستند. گاهی درباره‌ی آن‌ها نگران و ناامید، و گاهی شاد و هیجان‌زده می‌شوند و همه‌ی فکر و ذکرشان فرزندانشان هستند. ما نمی‌دانیم این موضوع خوب است یا بد، کمک‌کننده است یا متوقّف‌کننده. چیزی که می‌دانیم و حس می‌کنیم این است که بیشتر پدر و مادر‌ها این‌طورند و با این چالش به‌شدّت درگیرند. حالا اگر برای بعضی از آن‌ها این موضوع خیلی بزرگ باشد، بعد از رفتن و مستقل شدن فرزاندانشان، بسیار ناراحت و افسرده می‌شوند و احساس تنهایی می‌کنند. اگر این موضوع مدّت زیادی آن‌ها را درگیر خودش نگه دارد، به آن سندروم «آشیانه‌ی خالی» می‌گویند.
 
معرفی انیمیشن «بائو» | آشیانه‌ خالی

داستان انیمیشن «بائو» درباره‌ی مادری است که بعد از رفتن پسرش از خانه، تنها می‌شود و این موضوع او را از درون ناراحت کرده است. یک روز ظهر که همسرش تندتند غذا می‌خورد و از سر میز بلند می‌شود، صدای یک نوزاد از توی ظرف غذا شنیده می‌شود. باورنکردنی است! یکی از کوفته‌های زن به یک پسرکوچولوی کچل تبدیل شده است و داستان اصلی از اینجا شروع می‌شود. حالا این مامانِ تنها کسی را دارد که همه‌ی لحظه‌هایش را با او شریک شود و آن کسی نیست جز یک پسر از جنس کوفته!
 
این داستان نشان می‌دهد اگر پدر یا مادری دچار سندروم آشیانه‌ی خالی شود، چه چیز‌هایی را تجربه می‌کند و چه اتّفاقی برایش می‌افتد. با دیدن این انیمیشن، بهتر می‌توانیم آدم‌های نزدیک اطرافمان را درک، و با آن‌ها همدلی کنیم.
 
 
معرفی انیمیشن «بائو» | آشیانه‌ خالی
بائو Bao

سال انتشار: ۲۰۱۸
 
زمان: ۸ دقیقه
 
کشور: کانادا

کارگردان: دومی شی / DOMEE SHI
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->